Inspirationsseminarium med After Work 25 Januari, 2018

Digital transformation – språngbrädan för ökat affärsvärde och konkurrenskraft!

Om du tycker den digitala utvecklingen gått snabbt det senaste decenniet, vänta nästa årtionde, det kommer gå ändå fortare. Den digitala revolutionen påverkar alla branscher och om man inte hänger med förändringen är det tydligt att man kan bli utbytt. Vid Cobels senaste frukostmöte deltog ca 40 personer och återkopplingen var överväldigande. Kommentarer från deltagare:

”Ni var så självklara och professionella. Underbart med föreläsare med pondus och självkänsla som kan sina saker på sina fem fingrar”

”Jag har varit på många seminarier kring digital transformation. Äntligen ett som gav konkreta förslag på hur man går vidare!”

Nu kör vi en repris för er som inte hade möjlighet att delta och bjuder in till inspirerande föreläsning med efterföljande After Work 25 januari. Anmäl dig här: Anmälan till inspirationsmöte

Vi kommer att berätta hur andra företag genomför sina transformationer för att utveckla nya affärer och affärsmodeller som ger ökad konkurrenskraft. Vi belyser flera verkliga exempel och tillhandahåller en checklista på hur man handfast och framgångsrikt kommer vidare med den digitala förändringen. Med skärpa och humor bryter vi ner komplexa frågeställningar till konkreta insikter!

Vårt seminarium riktar sig till företagsledare och affärsutvecklare med ansvar för den digitala utvecklingen i verksamheten. Du har förmodligen redan kommit till insikt om behovet av digital transformation men vill få inspiration av framgångsrika exempel och tillvägagångssätt där nya affärsmöjligheter skapats.

16.30-17.00: Registrering och kaffe

17.00-18.00: Seminarium: Digital transformation – exempel och handfasta tips

18.00: After Work

Plats: Stockholm City   Lokal: Drottninggatan 95a, 2 tr

Karoliina Callavik och Johanna Holmberg är partners i Cobel med lång erfarenhet av att leda och utveckla verksamheter. Som uppskattade föreläsare inspirerar de till nytänkande och konkret handlande i den digitala eran. Alexander Kehrer, CEO på CloudRepublic, berättar hur man får fram ett objektivt marknadsindex avseende hur digitalt ett företag är utifrån ett kundperspektiv, samt hur värdefull denna information är.

Lämna en kommentar